قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه|تبدیل پایان نامه به مقاله✔️

قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه

نوشتن پایان نامه یکی از پرزحمت‌ترین فعالیت‌های علمی است که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری انجام می‌دهند. به همین دلیل هر دانشجویی سعی می‌کند نهایت استفاده را از این کار علمی ببرد. یکی از بهترین کارها برای استفاده بهینه از پایان نامه علمی، تبدیل آن به مقاله است. درصورتی که پایان نامه شما به عنوان یک مقاله پذیرفته شود، قطعا امتیازاتی را به همراه خواهد داشت. اما خود فرایند استخراج مقاله از پایان نامه هم زحمت خود را داراست. به همین دلیل در این مطلب از سایت پایان‌پژوه قصد داریم شما را به طور کامل با قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه آشنا کنیم. اگر شما هم قصد دارید با این امر مهم آشنا شوید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله

طی فرایند استخراج مقاله از پایان نامه، محقق مطالب و داده‌های اصلی را از بخش‌های مهم پایان نامه بیرون می‌کشد. البته منظور از استخراج مقاله از پایان نامه، نگارش مقاله نیست. چرا که محقق می‌تواند در فرایند نگارش مطالب جدیدی را به محتوای خود اضافه کند، اما این را بدانید که امکان انجام این کار در فرایند استخراج وجود ندارد. به طوری که باید تمامی مطالب را با استفاده از خود پایان نامه استخراج کرد. در ادامه شما را با مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت استخراج مقاله از پایان نامه آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

مهم‌ترین عواملی که روی قیمت استخراج مقاله از پایان نامه نقش دارند به شرح زیرند:

  • تعداد مقالاتی که می‌توان از پایان نامه استخراج کرد.
  • زبانی که متن پایان نامه داراست.
  • کیفیت استخراج مقاله
  • زمانی که برای استخراج مقاله درنظر دارید
  • و…

ما در پایان‌پژوه درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات انجام پایان نامه رشته‌های مختلف و یا تبدیل پایان نامه به مقاله را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. آن هم با مناسبت‌ترین قیمت‌ها و البته بالاترین کیفیت. در ادامه شما را درباره تبدیل پایان نامه به مقاله و مراحل آن بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه

مراحل مختلفی را می‌توان به فرایند استخراج مقاله از پایان نامه نسبت داد. قطعا هرچه در برداشتن این گام‌های مختلف حرفه‌ای‌تر عمل کنید، مقاله شما شانس بیشتری برای پذیرفته شدن خواهد داشت. همانطور که کمی قبل‌تر خدمت شما اشاره کردیم، درصورتی که مقاله شما در ژورنال‌های معبتر پذیرفته شود، این امر مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. از مزایای شغلی گرفته تا امتیازات مثبت تحصیلی و…. به هر حال مهم‌ترین مراحلی که باید برای استخراج مقاله از پایان نامه طی کنید، به شرح زیرند:

۱ – عنوان مقاله را مشخص کنید

نیازی نیست که عنوان مقاله را دقیقا مشابه پایان نامه معلوم کنید. می‌توانید عنوان را تغییر دهید. شاید پایان نامه این قابلیت را داشته باشد که از آن دو یا چند مقاله استخراج کنید. در این صورت می‌توانید عناوین مختلفی را هم برای هریک از این موارد انتخاب کنید.

۲ – اسامی مقاله را بنویسید

باید به ترتیب مشارکت نویسندگان، نام آن‌ها را بنویسید. شاید بپرسید نخستین فردی که باید در این قسمت نامش آورده شود، کدام است؟ ما در پاسخ می‌گوییم که نامی را باید به عنوان نخستین فرد بنویسید، که خود پایان نامه را نوشته است. مگر اینکه فرد درمیانه مسیر استخراج مقاله از پایان نامه انصراف بدهد. سپس سایر افراد را وابسته به میزان مشارکتی که داشته اند، نام ببرید.

۳ – نوشتن میزان همکاری نویسندگان

هر دانشگاهی برای نوشتن افیلیشن مقاله استاندارد‌های خود را داراست. برای این کار باید به رتبه علمی افراد توجه کنید. (اعم از استادیار، دانشیار، استاد، دانشجوی دکتری و…) همچنین باید به رشته یا گروه، دانشکده، دانشگاه، شهر و یا کشور هم اشاره کنید.

۴ – نوبت به نوشتن چکیده می‌رسد!

برای نوشتن چکیده مقاله باید سهمی حدودا برابر با ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه را اختصاص دهید. به طوری که چکیده مقاله از چکیده پایان نامه کم حجم‌تر باشد. برای نوشتن چکیده باید به چند نکته توجه داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیرند:

  • جمله‌های چکیده باید به صورت ماضی و حالت خبری نوشته شوند.
  • با مقصود هدف پژوهش و ضرورت آن باید جملات چکیده را بنویسید.
  • موضوع یا پیش زمینه آن را در قالب یک یا دو جمله مشخص کنید.
  • یافته‌های اصلی تحقیق خود را مختصرا در قالب چند جمله بیان کنید.
  • اشاره‌ای به کاربرد یافته‌ها کنید.

۵ – کلمات کلیدی را بنویسید.

نیازی به توضیح نیست که نوشتن کلمات کلیدی چقدر اهمیت دارد. کلماتی که بیشترین ارتباط را با موضوعات مقاله و یا پایان نامه دارند، انتخاب کنید. معمولا سه تا شش کلمه کفایت می‌کند.

۶ – مقدمه را بنویسید.

از مقدمعه می‌توان به عنوان مسئله اصلی کار یاد کرد که سبب می‌شود دانشجو به زمینه‌های اصلی انجام تحقیق پی ببرد. به همین دلیل باید این قسمت را طوری بنویسید که دانشجو را به خواندن ادامه مطلب تشویق کند. باید به طور کامل بنویسید که مسئله چیست، چه دلایلی سبب بروز آن شده‌اند و…

۷ – به سراغ پیشینه پژوهش بروید.

در این بخش باید به تحقیقاتی اشاره کنید که با تحقیق شما مرتبط هستند. چنانچه پژوهش‌های مستقیمی وجود نداشت، به سراغ تحقیقات نزدیک بروید. این مورد دیدگاه مثبتی به داوران نسبت به شما القا می‌کند.

۸ – روش پژوهش

این مورد معمولا در سومین فصل پایان نامه دیده می‌شود. درصورتی که کار شما از نوع آزمایشی است، باید مراحل و نوع کنترل و اخذ دیتا‌ها را بیاورید. اما اگر کار شما غیرآزمایشگاهی است، باید به داده‌ها و نحوه گردآوری آن‌ها اشاره کنید.

۹ – مراحل پایانی کار

درنهایت نوبت به بخش‌های بحث و نتیجه گیری و همچنین منابع می‌رسد. درصورتی که هنر نویسندگی خوبی داشته باشید، این قسمت به خوبی می‌تواند یک دید مثبت نسبت به کار علمی شما ایجاد کند. باید مختصرا به ننایج بدست آمده از تحقیقات اشاره کنید. همچنین باید طبق اصول نوشتن منابع، به منظور جلوگیری از سرقت علمی و ادبی، به منابعی که استفاده کرده‌اید هم اشاره کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل درباره تبدیل پایان نامه به مقاله و اهمیت آن خدمت شما توضیحاتی را ارائه کردیم. دانستید که از یک پایان نامه شاید بتوان بیش از یک مقاله را استخراج کرد. البته که این امر مراحل خاص خود را دارد و باید هر مرحله را بادقت خاصی انجام داد. ما نیز در پایان‌پژوه به منظور انجام هرچه بهتر این امر درخدمت شما عزیزان هستیم.

موسسه پایان پژوه آماده انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری، پروپوزال ارشد و پروپوزال دکتری، انجام مقاله های isi، دانشجویی، پژوهشی و انجام تحلیل آماری می باشد. همچنین در زمینه انجام پایان نامه فنی مهندسی،انجام پایان نامه علوم پزشکی،انجام پایان نامه علوم پایه،انجام پایان نامه علوم انسانی و انجام پایان نامه مدیریت نیز خدمات کاملی را برای شما دانشجویان عزیز ارائه می دهد. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را در صفحه اصلی سایت تکمیل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا