انجام مقاله isi دانشجویی، کنفرانسی✔️پژوهشی(هزینه مناسب)

مؤسسه پایان پژوه از جمله مؤسساتی است که با کادری حرفه‌ای، انجام مقاله را با بهترین فرمت و ساختار ارائه میدهد. انجام انواع مقالات isi ، مقاله دانشجویی، ژورنالی، کنفرانسی  و غیره در موسسه پایان پژوه انجام می شود. کافیست فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال نمایید و یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

22

فرم درخواست انجام مقاله isi ، دانشجویی و...

سفارش انجام و نوشتن مقاله در موسسه پایان پژوه

در طی دوران تحصیل از مقاطعی مثل راهنمایی و دبیرستان گرفته تا مقطع دکتری و بعد از آن، ما موظف هستیم مقالاتی را بنویسیم. آن چه تفاوت دارد نوع نگارش، سطح علمی و کاربرد مقاله است. در زمان مدرسه مقالاتی که جزو تکالیف ما هستند، معمولاً سبک و راحت می‌باشند. این مقالات راحت، با کمی جست و جو در اینترنت به نتیجه می‌رسند، اما در مقاطع بالاتر کار سخت می‌شود. بسیاری از دانشجویان و حتی دانش آموزان برای انجام مقاله به مراجع دیگری مراجعه می‌کنند. احتمالاً شما نیز دیده‌اید که برخی کافی نت‌ها در گذشته انجام مقاله و سایر خدمات را قبول می‌کردند، اما اگر قرار است که مقاله‌ی شما را کسی جز خودتان بنویسد، بهتر است یک فرد حرفه‌ای باشد!

موسسه پایان پژوه آماده انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری، پروپوزال ارشد و پروپوزال دکتری، انجام مقاله های isi، دانشجویی، پژوهشی و انجام تحلیل آماری می باشد. همچنین در زمینه انجام پایان نامه فنی مهندسی،انجام پایان نامه علوم پزشکی،انجام پایان نامه علوم پایه،انجام پایان نامه علوم انسانی و انجام پایان نامه مدیریت نیز خدمات کاملی را برای شما دانشجویان عزیز ارائه می دهد. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را در صفحه اصلی سایت تکمیل نمایید. مؤسسه‌ی ما در واقع از بهترین دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل شده است که باعث می‌شود بتوانید با خیالی آسوده از جهت کیفیت و سطح علمی مقاله، کار خود را به ما بسپارید.

برخی از انواع مقالاتی که انجام میدهیم

حتی با این که قصد دارید مقاله‌ی خود را برای انجام، به مؤسسه‌ی پایان پژوه بسپارید، باید در مورد انواع مقاله و جزئیات هر نوع اطلاعاتی داشته باشید. این مورد باعث می‌شود اولاً بهتر با مؤسسه همکاری کنید و دوم بتوانید مقاله‌ای که تحویل گرفته‌اید را بسنجید. انواع مقالاتی که ما انجام می دهیم و جزئیات آن‌ها به شرح ذیل هستند:

مقاله isi

مقاله isi یا آی‌اس‌آی، از جمله مقالاتی است که در بالاترین رده علمی قرار دارد. داشتن چند مقاله آی‌اس‌آی در رزومه برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری بسیار با اهمیت و ضروری است. در واقع این مقالات باعث می‌شوند که پذیرش شما در دانشگاه‌ها، موقعیت‌های شغلی و حتی کشورهای مختلف بسیار راحت‌تر اتفاق بیفتد. Isi مخفف واژه‌ی Institute for Scientific Information است که در واقع از مؤسسات معتبر و سطح بالا در زمینه چاپ ژورنال‌های خارجی است و در جایگاه اول این مؤسسات قرار دارد. برای این که مقاله‌ای مورد پذیرش این مؤسسه قرار بگیرد، لازم است که از فیلترها و قوانین خاص و سخت‌گیرانه‌ای عبور کند. انجام مقاله isi و سایر مقاله‌های سطح بالا نیاز به دقت و تمرکز و تحقیقات بسیار بالایی دارد.

مقاله‌های دانشجویی

مقاله‌های دانشجویی مقاله‌هایی هستند که در طی تحصیل، اساتید به عنوان تکلیف به شما ارائه می‌کنند. در واقع این مقاله‌ها بخشی از نمره درس شما را تشکیل می‌دهند. انجام مقاله دانشجویی به نسبت مقاله isi بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد و به همین دلیل نیز قیمت بسیار کمتری دارد. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی برای نگارش مقاله دانشجویی خود استفاده کنید.

یکی از این روش‌ها استفاده از مقاله‌های تألیفی است. این مقالات با مطالعه‌ی منابع دیگر و فیش برداری از آن‌ها، تلخیص، نقل قول مستقیم و غیر مستقیم و سایر روش‌ها تألیف می‌شوند و یک مقاله اصلی و منحصر به فرد هستند. به عبارتی همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، این مقالات تألیف شده‌اند.

مقالات تلفیقی از دیگر مقالات دانشجویی هستند. انجام مقاله تلفیقی هم چنان آسان‌تر است؛ زیرا این مقالات از تلفیق چندین مقاله به صورت مستقیم به دست می‌آیند. به عبارتی از هر مقاله قسمتی برداشته می‌شود و یک مقاله‌ی جدید را می‌سازد.

روش دیگری که دانشجویان می‌توانند از آن برای ارائه مقاله به استاد و کسب نمره بدون این که خودشان مقاله را نوشته باشند استفاده کنند، این است که از مقالات آماده استفاده کنند. این مقالات قبلاً نوشته و آماده شده‌اند و به دانشجوی دیگری تسلیم شده‌اند. دانشجو می‌تواند این مقالات آماده را گرفته و برای نمره گرفتن به استاد خود بدهد. بدیهی است که قیمت این مقاله‌ها نیز بسیار اندک است.

نوع دیگری از مقالات دانشجویی که مورد نیاز است، تهیه مقاله از پایان نامه است. دانشجویانی که قصد دفاع از پایان نامه خود را دارند، باید یک مقاله از پایان نامه خود استخراج کنند. در صورتی که زمان و شرایط کافی برای استخراج مقاله از پایان نامه خود ندارید، می‌توانید این کار را به مؤسسه پایان پژوه بسپارید.

مقاله کنفرانسی

نوع دیگر از مقالات که هم در دوره دانشجویی و هم بعد از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، مقاله کنفرانسی است. این مقاله‌ها برای کنفرانس‌های تخصصی با موضوعات خاص نگارش می‌شوند و بخشی از آن‌ها نیز در این کنفرانس‌ها توسط نویسنده ارائه می‌شوند. انجام مقاله کنفرانسی کاری بسیار حساس و علمی است. این مقاله باید کاملاً علمی و دقیق نگارش شده باشد تا بتواند توسط جمعی متخصص داوری شود. فرایند تأیید یک مقاله کنفرانسی در اکثر اوقات نزدیک به دو ماه طول می‌کشد، همین موضوع نشان می‌دهد که تخصص و دقتی که در نگارش این مقاله باید به کار گرفته شود بسیار بالا است. اگر قصد دارید انجام مقاله کنفرانسی خود را به بیرون بسپارید، باید خودتان نیز به خوبی روی آن‌ها تسلط پیدا کنید تا در ارائه دچار مشکل نشوید.

سفارش نگارش مقاله ارشد و دکتری به مؤسسه پایان پژوه

شما می‌توانید سفارش انجام انواع مقاله‌های خود را به مؤسسه پایان پژوه بسپارید. مؤسسه‌ی ما از افرادی حرفه‌ای و دقیق بهره می‌برد که باعث می‌شود خیال شما از سطح کیفی مقاله ارائه شده با توجه به نوع مقاله‌ای که درخواست داشته‌اید راحت باشد. برای ثبت سفارش‌های خود می‌توانید از طریق شماره تماس‌های اعلام شده در سایت، فرم ارتباط با ما و هم چنین واتساپ و تلگرام اقدام کنید. مقالاتی که توسط گروه پایان پژوه ارائه می‌شوند، دارای پشتیبانی هستند و در صورت وجود مشکل و خطا، به خوبی اصلاح و جبران خواهند شد.

جمع‌بندی نکات انجام مقاله

انجام مقاله از جمله مهم‌ترین تکالیفی است که در دوره دانشجویی به عهده دانشجویان مقاطع مختلف گذاشته می‌شود. برخی از مقالاتی که باید نگارش شوند، تکلیفی نیستند؛ بلکه داشتن آن‌ها در رزومه‌ی شما امتیاز محسوب می‌شود. مقالاتی مثل مقالات آی‌اس‌آی و مقالات کنفرانسی از این قبیل مقالات هستند. در این مطلب، ما علاوه بر این که برخی از انواع مقاله را برای شما عزیزان توضیح دادیم، به بررسی برخی شیوه‌های نگارش مقاله دانشجویی نیز پرداختیم. در انتها مؤسسه پایان پژوه را به عنوان مرجعی معتبر و علمی بری نگارش و انجام انواع مقاله معرفی نمودیم. در صورت داشتن سؤالات بیشتر در مورد خدمات مؤسسه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا