هزینه و قیمت هر فصل از پایان نامه در سال جدید ✔️

وظبفه هر دانشجویی در مقطع ارشد و دکتری این است که زیرنظر یک استاد راهنما حرفه ای، پایان نامه‌ای قوی بنویسد. حال سوال پرترکاری که در این باره مطرح می‌شود این است که هزینه و قیمت انجام پایان نامه در سال جدید چقدر است؟ حقیقتا این قیمت؛ یعنی هزینه و قیمت هر فصل از پایان نامه در سال جدید به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. از موضوع پایان نامه گرفته تا دانشگاه محل تحصیل، زمانی که دانشجو دراختیار دارد و البته مقطع تحصیلی دانشجو.

شخص باید برای انجام پایان نامه از موضوعات علمی استفاده کرده و پایان نامه‌ای کامل را دربرابر دید اساتید داور ارائه کند. اینکه اعتبار پایان نامه چقدر است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از منابع بکارگرفته شده گرفته تا روش‌های انجام تحقیق و…. ما نیز در پایان‌پژوه درخدمت شما هستیم تا با بهترین قیمت ها، پایان نامه‌ای کاملا حرفه‌ای را برای شما تالیف کنیم. انجام هر پروژه علمی درگرو استفاده از افراد باتجربه در زمینه تحقیق و پژوهش است. اگر شما نیز نیاز به این خدمات دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت انجام هریک از فصول پایان نامه

از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که دانشجویان در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری دارند، نوشتن پایان نامه است. رساله دکتری و پایان نامه ارشد دارای تفاوت‌های قابل توجهی با هم هستند و البته که شباهت‌هایی را نیز داراست. خیلی از افراد حتی پس از فارغ التحصیلی هم با این تفاوت‌ها آشنا نیستند. اما این را بدانید که درصورت آشنایی با این تفاوت ها، نتایج خوبی را در مسیر تحقیقاتی خود خواهید دید. به طور کلی باید درنظر داشته باشید که بین سختی و آسانی انجام هر فصل از پایان نامه و قیمت انجام آن رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. یعنی اگر محقق برای انجام یک فصل از پایان نامه کار سختی در پیش داشته باشد، هزینه بیشتری درانتظار شماست. در ادامه به تفکیک فصول، درباره میزان سختی انجام هر فصل از پایان نامه و هزینه‌های مربوط به آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هزینه انجام فصل ۱ پایان نامه

فصل نخست پایان نامه به کلیات و اهداف تحقیق اختصاص دارد. مهم‌ترین مواردی که در این قسمت باید بررسی شوند عبارتند از مقدمه، اهمیت موضوع، بررسی پژوهش‌های قبلی و…. انجام این فصل را نمی‌توان کار خیلی سختی تلقی کرد. به همین دلیل هزینه انجام آن نسبت به خیلی از فصول؛ از جمله فصل دو کمتر خواهد بود.

هزینه انجام فصل ۲ پایان نامه

این فصل به عنوان پیشینه پژوهش شناخته می‌شود. حقیقتا انجام این فصل از پایان نامه کاری پرزحمت است. در این فصل باید تمامی تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده مربوط به موضوع خود را بررسی کرده و در کار علمی خود بیاورید. بدلیل اینکه انجام این فصل از پایان نامه قدری پرزحمت است، به همین دلیل باید انتظار هزینه بالاتری را نسبت به فصل قبل داشته باشید. اما جای نگرانی نیست! چرا که ما در پایان‌پژوه این کار را با تعرفه‌ای بسیار مناسب انجام می‌دهیم.

هزینه انجام فصل ۳ پایان نامه

انجام این فصل از پایان نامه، نیازمند دقت خاصی است. در این بخش از پایان نامه باید به مواد و روش‌های تحقیق اشاره کنید. وابسته به موضوع و رشته تحصیلی که در آن مشعول به تحصیل هستید، روش‌های مختلفی پیش روی شماست. از مشاهده و پرسشنامه گرفته تا مصاحبه و…. این فصل نقش مهمی در اعتبار پایان نامه شما دارد. قطعا هزینه‌های مربوط به خود را نیز داراست.

هزینه انجام فصل ۴ پایان نامه

اهمیت این فصل به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست! در این فصل باید اطلاعات بدست آمده از تحقیقات خود را از طریق روش‌های درست تجزیه و تحلیل کنید. برای این کار می‌توانید از نرم‌افزار‌های مختلف، جداول و… اشاره کنید. داده‌های متنی را هم می‌توان برای انجام این فصل از پایان نامه استفاده کرد. این فصل از پایان نامه هم اهمیت خاص خود را داراست و قطعا زحمت قابل توجهی هم برای انجام به محقق تحمیل می‌کند. به همین دلیل باید انتظار هزینه‌های نسبتا بالایی را برای انجام آن داشته باشید.

هزینه انجام فصل ۵ پایان نامه

آخرین فصل پایان نامه به نتایج تحقیق شما اختصاص دارد. همچنین می‌توانید در این فصل پیشنهاد‌هایی برای تحقیقات بعدی ارائه کنید. ما در پایان‌پژوه درخدمت شما هستیم تا تمامی این فصول را با بهترین قیمت برای شما عزیزان تدوین کنیم. طوری که پایان نامه‌ای کاملا قوی و حرفه‌ای دراختیار شما قرار گیرد.

قیمت انجام پایان نامه به چه عواملی بستگی دارد؟

چند فاکتور مهم روی قیمت انجام پایان نامه موثرند که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به آیتم‌های ذکر شده در لیست زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه محل تحصیل: دانشجویان در برخی از دانشگاه‌ها برای نمره گرفتن کار سخت‌تری دارند. به بیان بهتر باید پایان نامه‌ای کامل‌تر و بی‌عیب‌تر را ارائه کنند. طبیعی است که پرزحمت شدن کار انجام پایان نامه، هزینه‌های بالایی هم به شما تحمیل می‌کند.
  • مقطع تحصیلی: فرق است بین زمانی که درخواست انجام پایان نامه ارشد و یا رساله دکتری را دارید. بدلیل اینکه در مقطع دکتری کار سخت‌تری دارید، باید انتظار هزینه‌های بالاتری را برای پرداخت داشته باشید.
  • موضوع انجام پایان نامه: برخی موضوعات، زحمت تحقیقاتی بیشتری را با محقق تحمیل می‌کنند. از امور آزمایشگاهی گرفته تا مصاحبه و تهیه پرسشنامه و…. بدلیل همین افزایش زحمت انجام پایان نامه، باید انتظار هزینه‌های بیشتری را داشته باشید.

عوامل دیگری هم در این باره نقش دارند که در مهمترین آن ها می­توان به زمانی که دانشجو دراختیار دارد، اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل درباره هزینه‌های مربوط به انجام پایان نامه برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. انجام پایان نامه و دفاع از آن، آخرین و اصلی‌ترین گامی است که دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید بردارند. برای تعیین هزینه‌های مربوط به انجام پایان نامه باید به فاکتور‌های مختلفی توجه کنید. از دانشگاه محل تحصیل گرفته تا مقطع تحصیلی دانشجو و البته مدت زمانی که دانشجو دراختیار دارد. همچنین موضوع انجام پایان نامه هم در این باره موثر است. ما نیز در پایان‌پژوه درخدمت شماییم تا بهترین پایان نامه را با مناسب‌ترین قیمت برای شما تدوین کنیم. طوری که با مناسب‌ترین تعرفه ها، بهترین ارائه را دربرابر دیدگان اساتید داور داشته باشید.

 

موسسه پایان پژوه آماده انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری، پروپوزال ارشد و پروپوزال دکتری، انجام مقاله های isi، دانشجویی، پژوهشی و انجام تحلیل آماری می باشد. همچنین در زمینه انجام پایان نامه فنی مهندسی،انجام پایان نامه علوم پزشکی،انجام پایان نامه علوم پایه،انجام پایان نامه علوم انسانی و انجام پایان نامه مدیریت نیز خدمات کاملی را برای شما دانشجویان عزیز ارائه می دهد. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را در صفحه اصلی سایت تکمیل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا