آداب و نکات پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه + پک پذیرایی✔️

پذیرایی حرفه در جلسه دفاع، می‌تواند نقش مثبتی روی دیدگاه اساتید داور داشته باشد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاوه بر برخورداری از دغدغه‌های علمی؛ مانند دفاع با دانش بالا و…، دغدغه‌های دیگری هم دارند که پذیرایی درست یکی از آن‌هاست. این افراد در بازه زمانی که برای تالیف پایان نامه دراختیار دارند، باید برای پذیرایی هم فکری کنند. دانشجویانی که فرصت کافی برای این کار را ندارند، ممکن است دچار استرس شوند. آیا جلسه دفاع پایان نامه شما هم نزدیک است؟ نگران نباشید! چرا که ما در این مطلب از سایت پایان‌پژوه درخدمت شما هستیم تا به طور کامل این موارد را خدمت شما شرح بدهیم. اگر شما هم قصد دارید یک پذیرایی آبرومند و قابل قبول را در جلسه دفاع داشته باشید، این مطلب را تا پایان همراهی کنید.

چطور بهترین پک پذیرایی دفاع پایان نامه را تهیه کنیم؟

پذیرایی مناسب یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی است که دانشجویان ارشد و دکتری در مورد جلسه دفاع دارند. بعد از آنکه پایان نامه‌ای قابل دفاع را تالیف کردید، نوبت به تصمیم گیری درباره جلسه دفاع می‌رسد. باید اساتید و حضار را به خوبی با خوراکی‌های خود تغذیه کنید. در این صورت می‌توانید امیدوار باشید تا رای مثبت داوران را ساده‌تر جاب کنید. با این حال ضروری است که برای پذیرایی در جلسه دفاع یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

قیمت پک پذیرایی دفاع پایان نامه

نمی‌توان به طور کلی به این سوال پاسخی معین داد. چرا که عوامل مختلفی روی هزینه مربوط به پک پذیرایی دفاع پایان نامه نقش دارند. برای نمونه می‌توان به خود بسته‌بندی پک اشاره کرد. این پک هرچقدر مزین، زیبا و باکیفیت باشد، قطعا باید انتظار قیمت بیشتری را درباره آن داشته باشید. همچنین محتویات داخل آن هم تاثیری بسیار مهم روی هزینه‌های احتمالی شما خواهند داشت. فرض کنید میوه‌های گران قیمتی مانند موز و یا شلیل را در پک خود گنجانده اید.

در این حالت باید انتظار هزینه بیشتری را نسبت به زمانی داشته باشید که قصد استفاده از سیب، پرتقال و یا خیال را دارید. همچنین خوراکی‌های دیگری مانند کیک، آب میوه و… نیز هریک هزینه‌های خاص خود را دارا هستند. این را هم باید اضافه کنیم که درکنار پک دفاع، ممکن است خوراکی‌های دیگری هم مدنظر شما قرار گیرند. برای نمونه ممکن است تصمیم به تهیه نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه فوری، چای و یا موکا بگیرید. در این صورت باید برای این موارد نیز به صورت جداگانه هزینه کنید. برخی هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های تزئین، هزینه‌های حمل و نقل خوراکی‌ها و… را هم در این باره باید درنظر داشته باشید.

چگونگی پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه

برای داشتن یک پذیرایی بی‌نقص باید به چند فاکتور توجه کرد. از انتخاب خوراکی‌های مناسب گرفته تا اقدامات تزئینی و…. در ادامه هریک از این موارد را زیر ذره بین خواهیم برد. با ما همراه باشید.

تزئین مناسب در جلسه دفاع

یکی از مواردی که می‌تواند نظر اساتید داور را به خود جلب کند، تزئین مناسب جلسه دفاع است. چرا که با این کار، به اساتید داور اثبات می‌کنید برای کار علمی خود و جلسه دفاع از آن ارزش قائل هستید. درصورتی که در آستانه جلسه دفاع هستید، بهتر است فکری به حال درست کردن میز پذیرایی اساتید باشید. یادتان باشد که نیازی نیست خیلی این میز را شلوغ کنید. تنها باید از خوراکی‌هایی مانند آبمیوه و شیرینی به اندازه کافی استفاده کنید. البته که گذاشتن یک گلدان هم به زیبایی محیط کمک می‌کند.

خوراکی‌های دیگری هم می‌توانند در این قسمت مورد استفاده قرار بگیرند. برای نمونه می‌توان به چای پاکتی، قهوه فوری و… اشاره کرد. می‌توانید این موارد را به همراه یک فلاسک چای روی میز اساتید قرار بدهید. حتی می‌توانید آب معدنی هم روی میز پذیرایی قرار بدهید. به طور کلی می‌توان ادعا کرد که هرچه برای این امر ارزش زیادی قائل بشوید، احتمال جلب نظر اساتید داور بالاتر خواهد بود.

پذیرایی شیک‌تر از اساتید!

به خوراکی‌های رایجی که در جلسه دفاع تعارف می‌شوند در قسمت قبلی اشاره کردیم. اما این را بدانید که به کمک برخی خوراکی‌ها می‌توانید به جلسه دفاع خود حالت شیک‌تری بدهید. برای نمونه می‌توان به دنت، خوراکی‌هایی مانند پسته و بادام زمینی و…. البته تهیه این دسته از خوراکی‌ها قدری هزینه بر است. این را بدانید که برای داشتن یک پذیرایی حرفه ای، نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار ندارید. می‌توانید با پرداخت هزینه‌های منطقی تر، یک پذیرایی بی‌نقص داشته باشید.

انتخاب میوه مناسب

بهترین انتخاب برای میوه‌های پذیرایی دفاع چیست؟ ما در پاسخ به شما می‌گوییم که بهترین کار، انتخاب میوه‌هایی است که خوردن آن‌ها سخت نباشد. شاید میوه‌هایی مانند موز، خیال، سیب و حتی پرتقال گزینه مناسبی از این نظر باشند. اما نمی‌توان انار را گزینه مناسبی برای این کار دانست. چرا که سرو آن کار راحتی نیست! همچنین می‌توانید برای انتخاب میوه مراسم دفاع پایان نامه، به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید. از سوی دیگر بهتر است که در انتخاب تنوع میوه‌ها زیاده روی نکنید! چرا که در این صورت احتمال اسراف و اتلاف هزینه‌های شما وجود دارد.

از کوکی و کاپ کیک غافل نشوید!

این خوراکی‌ها چندین مزیت دارند. اول اینکه سرو آن‌ها آسان است و همچنین طعم خوبی را دارا هستند. کاپ کیک یا همان کیک‌های فنجانی کوچک ظاهر زیبایی هم دارند. حتما با این دسته از کیک‌ها که یک پوشش کاغذی هم دارند، روبرو شده اید. کوکی‌ها هم خوراکی‌های لذیذی‌اند که دارای مغز‌های لذیذی هستند. درنهایت این شما هستید که وابسته به سلیقه و بودجه‌ای که دراختیار دارید، برای بهترین پذیرایی تصمیم می‌گیرید!

سخن پایانی

در این مطلب از سایت پایان‌پژوه به طور کامل درباره اصول پذیرایی در جلسه دفاع توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه کردیم. دانستید که برای این کار، از تنوعی از خوراکی ها؛ نظیر میوه جات، کوکی و کاپ کیک، نوشیدنی و… می‌توانید استفاده کنید. بازهم یادآوری می‌کنیم که بهتر است خوراکی‌هایی را انتخاب کنید که سرو آن‌ها راحت باشد. آیا اساتید داور وقت کافی برای پوست کندن انار و سرو آن، به همراه عصاره قرمزی که دارد را دارا هستند؟ خودتان پاسخ این سوال را می‌دانید! شما چه ایده ای برای پذیرایی دارید؟ از ایده­های خود درباره پذیرایی دفاع برای ما بگویید!

 

موسسه پایان پژوه آماده انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری، پروپوزال ارشد و پروپوزال دکتری، انجام مقاله های isi، دانشجویی، پژوهشی و انجام تحلیل آماری می باشد. همچنین در زمینه انجام پایان نامه فنی مهندسی،انجام پایان نامه علوم پزشکی،انجام پایان نامه علوم پایه،انجام پایان نامه علوم انسانی و انجام پایان نامه مدیریت نیز خدمات کاملی را برای شما دانشجویان عزیز ارائه می دهد. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست را در صفحه اصلی سایت تکمیل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا